loading...
امر به معروف
محمد بازدید : 7 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

آخرین باخت رئال مادرید که با حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت مربیگری این تیم به دست آمد در ورزشگاه نوکمپ بود



روزهای خوش رئال مادرید با کارلو آنچلوتی همچنان ادامه دارد. با برد رئالی ها مقابل ختافه در دیدار یکشنبه شب، این تیم حالا مدتهاست که رنگ شکست را ندیده

آخرین باری که رئال کارلو آنچلوتی طعم باخت را چشید، روز 26 اکتبر در ورزشگاه نوکمپ بود که رئالی ها در کسب هر سه امتیاز بازی ناکام ماندند و حالا 25 بازی متوالی است که آنها طعم باخت را نچشیده اند (21 برد و 4 تساوی).بدین ترتیب کارلتو با رکورد فابیو کاپلو برروی نیمکت مربیگری رئال که در بین سالهای 1996 تا 1997 و با کسب 18 برد و7تساوی رقم زده بود برابری کرده.. البته کاپلو هیچ وقت در طول دو دوره مربیگری اش در رئال مادرید، نتوانست شاهد عبور تعداد گلهای تیمش از مرز 100 باشد. اما تیم کارلتو یکشنبه و در سی و هشتمین حضور این سرمربی ایتالیایی روی نیمکت مربیگری تیم، 101 گله شد و رئال در بازیهایش دررقابت های این فصل لالیگا 68 گل زده است.

پارمای آنچلوتی برای عبور از مرز 100 گل به 71 بازی نیاز داشت و در طول مدت زمان حضور او روی نیمکت مربیگری یووه، تیم او در 59 بازی به مرز 100 گل رسید. میلان کارلتو به65 بازی نیاز داشت تا 100 گله شود؛ چلسی زیرنظر این سرمربی ایتالیایی در43 بازی صد گل زد و پاری سن ژرمن کارلتو در 48 بازی به 100 گل رسید

کارلتو حالا تنها لئو بینهاکر را بالاتر از خودش می بیند که در بین سالهای 1988 تا 1989 تیمش در 34 بازی متوالی شکست نخورده بودو به 25 برد و9 تساوی دست یافته بود . آنچلوتی حالا از رکورد رادومیر آنتیچ روی نیمکت مربیگری رئال که 24 بازی متوالی بدون باخت( با 21 برد و 3 تساوی) را با تیمش کسب کرده بود نیز پیشی گرفته است.

در این 25 بازی تیم آنچلوتی به 21 برد و 4 تساوی دست یافته و 69 گل زده و 16 گل دریافت کرده.

این سرمربی ایتالیایی حالا رکورد جدیدی را نیز مقابل نامش می بیند. او حالا در رکورد کسب حداکثر امتیازات در 24 بازی ابتدایی تیمش در لالیگا ، نامش را درکنار مورینیو می بیند. رئال مورینیو و رئال آنچلوتی هر دو در 24 بازی ابتدایی شان در لالیگا 60 امتیاز کسب کرده اند. مورینیو این رکورد را در فصل اول حضورش برروی نیمکت مربیگری تیم مادریدی کسب کرد واین رکورد یک امتیاز بیشتر از رئال مانوئل پیگیرینی است که در هفته بیست و چهارم لالیگا 59 امتیازی بود.



محمد بازدید : 8 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: سبک زندگی اسلامی مجموعه‌ای از مکارم اخلاقی است

سبک زندگی به عنوان یک اصطلاح پر بسامد در ادبیات ایران رایج شده است. بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص نظر مسئولان، نخبگان و آحاد ملت را به این موضوع جلب کرده و سبب شکل گیری مطالعاتی در این زمینه شده است و نکته حائز اهمیت این است که باید توجه داشت سبک زندگی به عنوان یک اصطلاح مد نظر قرار دارد.

اصطلاحی که خاستگاه آن مدرنیته است و از تمدن غربی در روزگاران برآمده است این اصطلاح معادل life style بوده و بیانگر شیوه زندگی غربی است، زندگی که بر مدار مصرف گرایی به پیش می‌رود.

اما امروز سبک زندگی به یک معنای عام نیز به کار می‌رود، این استعمال به قدری گسترده است که شیوهای مختلف و روش‌های گوناگون زندگی را در بر می‌گیرد در حقیقت سبک زندگی به مفهوم روش زندگی به کار می‌رود با این توصیف می‌توان ترکیباتی مانند سبک زندگی اسلامی سبک زندگی جهادی، شرقی، غربی و ... را ساخت.


محمد بازدید : 8 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

دوستان در جریان باشند دستورالعمل یک سری از دروس از جمله : کارآموزی، پروژه، آزمایشگاه پایگاه داده، شیوه ارائه مطالب علمی و فنی و چند دروس دیگر تغییر کرده است.

برای اطلاع بیشتر از این دستورالعمل جدید نیمسال دوم 92-93 این فایل را دانلود کنید :

http://s5.picofile.com/file/8113749300/Eslahie_Jadid.pdf.html


محمد بازدید : 11 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

زمان ثبت نام آزمون ارشد فراگیر سال ۹۳ پیام نور اعلام شد / ۲ بار پذیرش در سال ۹۳

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : به گفته معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، پذیرش دو بار در سال دانشجوی ارشد فراگیر در این دانشگاه بار دیگر از سر گرفته می شود.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : محمدعلی کریمی با بیان اینکه بر اساس تصمیمات دانشگاه پیام نور، پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در مقطع فراگیر این دانشگاه طبق روال گذشته دو بار در سال صورت می گیرد، ادامه داد: آزمونهای فراگیر کارشناسی ارشد از سال آینده (سال ۹۳) یک بار در اردیبهشت ماه و یک بار در دی ماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: ثبت نام برای پذیرش در آزمون فراگیر اردیبهشت ۹۳ از اسفندماه امسال توسط سازمان سنجش، آغاز و کنکور فراگیر نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: دانشجویان پس از پذیرش در این آزمون از اول مهرماه به کلاسهای درس خواهند رفت.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور درباره نوبت دوم آزمون فراگیر کارشناسی ارشد این دانشگاه، خاطرنشان کرد: نوبت دوم آزمون فراگیر کارشناسی ارشد طبق روال گذشته در آذرماه برگزار می شود.

توجه داشته باشید که کاردانی به کارشناسی و کارشناسی فراگیر پیام نور از سال پیش پذیرش در پیام نور حذف شده است و دیگری دانشجویی به عنوان فراگیر کارشناسی ناپیوسته و پیوسته پذیرش نمی شود.




محمد بازدید : 8 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

چند روز پیش حضرت آقا پیامی رو خطاب به دانشجوها صادر کردن که برای من خیلی دلچسب بود

حضرت آقا در ابتدای پیام میگویند: "سلام مرا به فرزندان انقلابی‌ام برسانید و از تلاشهای جهادگونه‌ی آنان در ترویج و پاسداری از آرمانها‌ی امام و انقلاب تشکّر کنید"

و در ادامه اضافه میکنند:

 چند نکته را به آنان یادآوری کنید:


محمد بازدید : 5 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

تور کیش نوروز 93

 

تور کیش هتل پانيذ


مدت تور : 2 شب و 3 روز  نرخ تور کیش نوروز 93
قيمت تور برای هر نفر در اتاق 2 تخته                                 577000 تومان
قيمت تور برای هر نفر در اتاق 3 تخته                                 572000 تومان
قيمت تور برای هر نفر در اتاق 4 تخته                                 570000 تومان
 
خدمات تور : بلیط ، اقامت ، صبحانه و ناهار بوفه ، استقبال فرودگاهی  ، 50% تخفیف پارک دلفین ها و پرندگان .
 
توضيحات تور : قیمتهای درج شده ارقام پايه بوده و نرخ ها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد.
ساعت تحویل اتاق 14:00 و ساعت تخلیه اتاق 12:00 می باشد.


محمد بازدید : 8 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
http://s5.picofile.com/file/8113745634/rastakhiz.jpg

آیت‌ا… العظمی مکارم شیرازی: در مورد حضرت قمر بنی‏ هاشم (ع) نشان دادن چهره آشکار به مصلحت نیست و بهترین راه حل این است که مانند معصومین علیهم السلام چهره ایشان را به صورت مبهم و در هاله‏ ای از نور نشان دهند تا مشکلی پیش نیاید.

آیت‌ا… العظمی مظاهری اصفهانی: این کار حرام است و باید نباشد.

آیت‌ا… العظمی علوی گرگانی: شخصیت حضرت ابوالفضل(ع) در میان عموم مردم و شیعیان مخصوصا متدینین ممتاز است؛ و لذا برای جلوگیری از هتک حرمت و وهن به مقام عظمای آن بزرگوار لازم است از نشان‏دادن چهره ایشان اجتناب ‏شود.

آیت‌ا… العظمی موسوی اردبیلی: به طور کلی هرگونه عملی که موجب وهن و بی‏حرمتی به ساحت مقدس اهل‏بیت علیهم السلام و از آن جمله حضرت ابافاضل عباس بن امیرالمومنین علیهما السلام شود و یا مستلزم مفسده‏ای باشد جایز نیست. بر مسئولین ذی‏ربط است که رعایت نمایند.

آیت‌ا… العظمی ملکوتی تبریزی: بهتر، بلکه لازم است به نحوی از هاله نور از نشان دادن استفاده شود.

آیت ا… العظمی محمدصادق روحانی: یکی از اولیاء بزرگ حضرت ابوالفضل (ع)است که دارای مقامات عالیه می باشند و هیچ فیلم و نمایش و تصویری ممکن نیست بتواند اندکی از  مقام عالی آن حضرت را نشان دهد بنابراین به نظر من صورت حضرت را نشان ندهند زیرا این کار نه تنها در بیان فضائل و برجستگیهای شخصیت ایشان موثر نیست  بلکه ممکن است به دلایل مختلف حتی در دراز مدت تاثیر منفی نیز در ذهن افراد بگذارد.

آیت‌ا… العظمی حسینی شاهرودی: چون احتمال می‏ رود که نشان ‏دادن چهره مبارک قمر بنی هاشم (ع) در فیلم، مستلزم وهن به ساحت مقدس ایشان شود، لذا نباید نشان داده شود.

آیت‏ ا… العظمی وحید خراسانی: ضمن ابراز ناراحتی از نشان دادن تمثال و تصاویر مربوط به چهره حضرت عباس (ع) و تکرار آن، دیدن این فیلم را توسط مقلدانشان جایز ندانست.


محمد بازدید : 7 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

لزوم غفلت زدائی آزادگان نسبت به سرمایه های خود - رحمان سلطانی

برداشت از وبلاگ آزاده نیوز..در چند سال اخیر،برخی حقایق در مورد اموال و سرمایه های آزادگان کشف و بیان گردیده است.مسئله ای به اسم ماده 13 علیرغم وجود آن،سالها در لفافه فراموشی قرار داشت و دولتهای متعدد یا از آن غفلت کردند و یا نخواستند به این حق الناس مهم توجه کنند.
نهایتا زحماتی از طرف افراد مختلف کشیده شد تا این مسئله بعنوان یک مطالبه و حق انکار ناپذیر در سطح جامعه و در بین آزادگان و مسئولین مطرح گردید و عزیزان به بخشی از حقوق خود دست یافتند.
همچنین بسیاری از آزادگان نزدیک به دو دهه نمی دانستند با عنایت رهبری و پیگیری مرحوم ابوترابی(رضوان الله تعالی علیه) بخش قابل توجهی از اموال شرکت مینو به آنها تعلق گرفته است.علیرغم اینکه شرکت خودکفائی آزادگان در سال 1384 رسمیت یافت،اما این اموال و سرمایه ها سالها قبل به آزادگان تعلق گرفته بود ولی متاسفانه هیچگونه اطلاع رسانی در این زمینه انجام نشد.
اکنون حقایق در مورد ماده 13 برای همه آزادگان کشف شده و به حقوق قانونی خود در این زمینه آشنا شده و تعداد قابل توجهی از آنان بصورت جدی پیگیر مطالبات خود هستند،اما نکته رنج آور این است که دست هایی در کار است که با استفاده از غفلت برخی آزادگان و یا عدم امکان تحقیق و پیگیری برای برخی دیگر،حتی الامکان نگذارند مسائل مربوط به شرکت خودکفائی آزادگان و شرکت مینو بعنوان شرکت مادر که شرکتهای متعدد تحت پوشش آن قرار دارد،شفاف شده و همچنان بصورت مبهم باقی مانده و میزان سرمایه ها ی واقعی و به تبع آن ارزش واقعی سهام و سود متعلقه به آن هیچگاه مشخص و معین نگردد.
از این مسئله رنج آور تر این است که هر گاه تعدادی از آزادگان تصمیم گرفتند حق و حقوقشان و سایر دوستان آزاده خودرا بررسی کرده و در این خصوص اطلاع رسانی کنند،تعدادی از خود آزادگان که سر و سری با برخی باندهای ثروت و قدرت داشتند با حربه های ناجوانمردانه مانند دنیاگرائی و اینکه نباید آزادگان را به سمت و سوی مادیات سوق داد،عملا سد و مانع پیشرفت کار شدند و نگذاشتند تلاشها به نتیجه برسد و گرهی از گرههای متعدد مالی آزادگان گشوده شود.
رابطه تنگانگ برخی از افراد مؤسسه پیام آزادگان مانند آقای(ف.خ) با شرکت مینو و دفاعهای جانانه از عملکرد این شرکت و تخریب ناجوانمردانه اعضای گروه پیگیری شرکت مینو و حمایت های برخی افراد و کپی برداری کورکورانه برخی دیگر در شرق کشور از نوشته های این مؤسسه در سال گذشته،حس خوشبینی را از ذهن هر انسان آزاده ای زدوده و متاسفانه وجود برخی شائبه های تبانی و سر در آخور دیگران داشتن و شریک دزد و رفیق قافله بودن را تقویت می کند.
در روزهای آتی بنده به ناچار و به عنوان وظیفه ای که احساس می کنم بر گردن دارم و به منظور اطلاع رسانی شفاف،مطلبی را در باره اموال و سرمایه های شرکت مینو و شرکت خودکفائی آزادگان(که براساس اطلاعات موجود بسیار فراتر از ماده 13 است) بیان خواهم کرد.


محمد بازدید : 6 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

 

وقتی به آخرهای سال می رسیم، یاد لحظه سال تحویل و زمزمه ی یا مقلب القلوب می کنیم، خواسته و نا خواسته می گیم: چه زود گذشت، انگار همین دیروز بود. روزها به دنبالش جلومون رژه می رن و تلخ و شیرین رو به یادمون می یارن. اینکه چی به دست آوردیم یا چی از دست دادیم مهمه برامون اما دیگه جزو روزهای گذشته است. دلمون می خواد تا سال تموم نشده، یه چیزایی رو جبران کنیم، کارای نصفه رو تموم کنیم، انگار نمی خواهیم بعضی چیزا تو سال جدید بهمون آویزون باشن که یادگار پارسال اند. خونه مون رو تکون می دیم، تا گرد و غبارش بریزه بیرون. اما بعضی هامون حواسمون به تکوندن دل هم هست. خوشبحال کسی که هر روز با وسواس خاصی گوشه و کنار دلش رو تمیز کرده و الان با یه کوهی از کثیفی مواجه نیست که زورش بیاد و خیلی چیزارو زیر سبیلی رد کنه و خاک روبه ها رو هل بده زیر فرش.. بعضی هامون هم که اصلا یادمون رفته دلی هست..

فکر می کردم خیلی راحت و سریع میام و بلند می گم: خداحافظ همگی، من رفتم. اما انگار واقعا خداحافظی سخته و نمی شه لبخند تحویل بقیه بدی و بگی: خوب هر اومدنی، رفتنی داره. من آتشم رو به زیر خاکستر نمی فرستم، یا یک سطل آب روی دلم نمی ریزم. اصلا این آتش رو من برپا نکردم که من هم بتونم خاموش بکنمش. حرکت جایش را به ایستایی نمی دهد، وفتی همه فکر و ذکرم به حرکت کردن است. چادرم را سفت می گیرم که باد نبرد و تکه تکه های دلم را به باد صبا می دهم تا پیشکشی کند برای یار..

 

    

هیچ کدوم از ما لحظه ای رو که به دنیا اومدیم به یاد نداریم. احساس و عقل و شعور و بصر و سمع و.. در ما بود، اما چیزی رو درک نکردیم. نمی دونم لحظه ی مرگ هم اینطوریه یا نه.. اما توی زندگی اوقاتی بر ما می گذره که احساس می کنیم، داریم بزرگ می شیم و استخون می ترکونیم. یا اصلا احساس می کنیم تازه متولد شدیم، یا مردیم. هر روز بعد از نماز صبح احساس می کنم متولد شدم، اما تو طول روز یادم میره که از تولد جدیدم استفاده کنم و خودم رو خوب بسازم. شب که میرسه یادم میافته که مرگی هست. شاید واقعا تولد فردا رو نبینم. تمام روزها به این منوال می گذره. و می دونم وقتی یوم الحسرت بشود، مثل همیشه اول لیست حسرت زده ها هستم و وقتی خدا صدایم می کند، حواسم جای دیگر است. و آنجا دیگر کسی نیست که آرام صدایم کند که فلانی تو را صدا کردند، بگو حاضر.

حلال کنید اگر گاهی چیزی بیخود نوشتم و وقتتان را تلف کردم. شاید روزی، جایی دیگر برگردم. سنگری از من خالی نخواهد شد هرگز.. از تمامی شما که مرا دیدید تشکر می کنم. گلایه ای باشد گوش می کنم.

یاحق

 

 


تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 90
  • بازدید کلی : 696